Marketing - základy a postupy : jak se chovají spotřebitelé : přístupy k zákazníkům : zpracováváme marketingový plán : tvoříme marketingový mix : modelové situace, příklady, cvičení /
Další autoři: | Foret, Miroslav |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Computer Press,
2001
|
Vydání: | 1. vyd. |
Edice: |
Praxe manažera
Business books |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení pro dospělé
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
421350134166 | 134166 | 338 134166 (skladová) |
(neuvedeno) | Dostupné | 25x |