Marketing - základy a postupy : jak se chovají spotřebitelé : přístupy k zákazníkům : zpracováváme marketingový plán : tvoříme marketingový mix : modelové situace, příklady, cvičení /

Další autoři: Foret, Miroslav
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Computer Press, 2001
Vydání: 1. vyd.
Edice: Praxe manažera
Business books
Témata:
trh
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
421350134166 134166 338
134166 (skladová)
(neuvedeno) Dostupné 25x