Mezinárodní marketingový management : globalizace a světové trhy : marketingové plánování a controlling : potenciál a lidské zdroje /

Hlavní autor: Berndt, Ralph, 1947-
Další autoři: Fantapié Altobelli, Claudia, Sander, Matthias, Fatěnová, Ludmila
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Computer Press, 2007
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Praxe manažera (Computer Press)
Business books (Computer Press)
Témata:
trh
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
421350145686 145686 338 (neuvedeno) Dostupné 6x