Marketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci /

Hlavní autor: Jakubíková, Dagmar, 1948-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2012
Vydání: 2., aktualiz. a rozš. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01333nam a2200337 a 4500
001 89738
005 20160805095329.0
008 120727s2012----xr ---e-------------cze-d
015 |a cnb002388696 
020 |a 978-80-247-4209-0  |q (brož.) :  |c 369.00 Kč 
035 |a (OCoLC)817048072 
040 |a DCG501  |e AACR2  |9 1  |b cze 
041 0 |a cze  |b eng 
080 |a 338 
100 1 |a Jakubíková, Dagmar,  |d 1948-  |7 xx0009372  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing v cestovním ruchu :  |b jak uspět v domácí i světové konkurenci /  |c Dagmar Jakubíková 
250 |a 2., aktualiz. a rozš. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada Publishing,  |c 2012 
300 |a 313 s. :  |b il. 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
505 0 0 |t Anglické resumé 
650 0 4 |a marketing cestovního ruchu  |3 ph572637 
650 0 4 |a tourism marketing  |2 eczenas 
653 0 |a marketing  |a cestovní ruch  |a koncepce  |a služby  |a řízení  |a informační  |a systémy  |a distribuce  |a komunikace 
655 4 |a monographs  |2 eczenas 
901 |b 9788024742090  |f 2. vyd.  |o 20120911 
910 |a DCG501 
928 1 |a Grada Publishing 
998 |a 002388696 
999 |d 89738 
993 |0 0  |1 421350158940  |4 0  |6 338_000000000000000  |7 0  |9 108899  |a 258.30  |b 0  |c 158940  |d 2015-01-19  |e 3  |f DOSP  |g 338  |h 369.00  |i Opa  |j 127  |l DOSP  |n 0  |r 2021-12-15  |s 2021-11-10  |t 5  |w 2016-08-05  |y KN  |z PE  |v B