Marketing pro začátečníky /

Hlavní autor: Foret, Miroslav
Další autoři: Tůma, Tomáš, Jirásek, Ondřej
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Computer Press, 2008
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Praxe manažera
Témata:
mix
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01243nam a2200265 a 4500
001 68739
005 20160805093819.0
008 090826s2008----xr ---------u-------cze-d
020 |a 978-80-251-1942-6 :  |c 299.00 Kč 
040 |a DCG501  |e AACR2  |9 1  |b cze 
080 |a 338 
100 1 |a Foret, Miroslav  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing pro začátečníky /  |c Miroslav Foret ; ilustrace Tomáš Tůma ; odpovědný redaktor Ondřej Jirásek 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Brno :  |b Computer Press,  |c 2008 
300 |a viii, 152 s. :  |b il., tabulky 
490 1 |a Praxe manažera 
504 |a Obsahuje doporučenou literaturu a rejstřík 
653 0 |a marketing  |a manažeři  |a minima  |a tipy  |a praxe  |a cvičení  |a samostudium  |a podstata  |a marketingové  |a řízení  |a strategie  |a plány  |a analýzy  |a postupy  |a informační  |a systémy  |a chování  |a zákazníci  |a segmentace  |a trhy  |a marketingový  |a mix  |a mezinárodní  |a služby  |a příručky 
700 1 |a Tůma, Tomáš  |4 ill 
700 1 |a Jirásek, Ondřej  |4 red 
830 0 |a Praxe manažera 
910 |a DCG501 
999 |d 68739 
993 |0 0  |1 421350144264  |4 0  |6 338_000000000000000  |7 0  |9 86512  |a 239.00  |b 0  |c 144264  |d 2009-08-26  |e 22  |f DOSP  |g 338  |h 299.00  |i Computer Press  |j 127  |l DOSP  |m 4  |n 0  |r 2020-01-24  |s 2019-10-29  |t 5  |w 2016-08-05  |y KN  |z JA  |v B