Internetový marketing : [praktické rady, tipy, návody a postupy pro využití Internetu v marketingu] /

Hlavní autor: Hlavenka, Jiří, 1964-
Další autoři: Jirásek, Ondřej, Hrouzek, Martin
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Computer Press, 2001
Vydání: 1. vyd.
Edice: Praxe manažera
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
421350135877 135877 338
135877 (skladová)
(neuvedeno) Dostupné 20x