Grafický design : formát /

Kniha demonstruje, jak lze dosáhnout přesvědčivých výsledků, a to jak u tištěných, tak i digitálních médií. Ať už jde o reklamní brožuru, katalog, leták, plakát, vizitky, pozvánky, obálky, jídelní lístek, obal na CD, webovou prezentaci, časopis či knihu.

Hlavní autor: Ambrose, Gavin, 1973-
Další autoři: Harris, Paul, 1971-, Kočička, Pavel
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Computer Press, 2011
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Základy designu
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
421350150570 150570 655 (neuvedeno) Dostupné 2x