Grafický design : formát /
Kniha demonstruje, jak lze dosáhnout přesvědčivých výsledků, a to jak u tištěných, tak i digitálních médií. Ať už jde o reklamní brožuru, katalog, leták, plakát, vizitky, pozvánky, obálky, jídelní lístek, obal na CD, webovou prezentaci, časopis či knihu.
Hlavní autor: | Ambrose, Gavin, 1973- |
---|---|
Další autoři: | Harris, Paul, 1971-, Kočička, Pavel |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Computer Press,
2011
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Základy designu
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení pro dospělé
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
421350150570 | 150570 | 655 | (neuvedeno) | Dostupné | 2x |